DětiFórum logo - Dětské fórum, Fórum o dětech
Právě je pon čer 17, 2024 10:08 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat odpověď
Uživatelské jméno:
Předmět:
Tělo zprávy:
Vložte sem vaši zprávu, může obsahovat maximálně 60000 znaků. 

Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :spokojenost: :potlesk: :oky: :dance: :kvetinu: :srdce: :obejmout: :pusa: :jasně: :souhlsím: :zabak: :papa: :nestastna: :radost: :unavena: :pohoda: :parada: :nesouhlasim:
Velikost písma:
Barva písma
Možnosti:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Zakázat BBCode
Zakázat smajlíky
Zakázat URL adresy v tomto příspěvku
Otázka
Prosímnapišteslovodítězdrobněle (nápověda: kuře/kuřátko, ďítě/...) azatotoslovopřidejtečíslovkujedna:
Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
   
Příloha
Pokud si přejete přidat jednu nebo více příloh, vyplňte následující údaje.
Název souboru
Poznámka
 
   

Přehled tématu - Hormonální substituce
Autor Zpráva
  Předmět příspěvku:  Re: Hormonální substituce  Odpovědět s citací
Mám a špatné :nesouhlasim: radila bych změnit doktora.
Erika
Příspěvek Napsal: stř říj 05, 2011 6:11 pm
  Předmět příspěvku:  Hormonální substituce  Odpovědět s citací
Vzhledem k naprosto nečekanému předčasnému přechodu mi doktorka napsala hormonální substituci - nízký kalibr, ne moc silnou - ale za tři roky, co ty prášky beru, jsem přibrala skoro 15 kilo - děs. Doktorka tvrdí, že prášky za to "asi" nemohou, vysadit se je bojím - máte podobnou zkušenost?
Příspěvek Napsal: pon zář 26, 2011 7:24 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Přejít na:  
cron
Naše dětské fórum o dětech a pro maminky s dětmi funguje díky phpBB® Forum Softwaru © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz